Turkceciniz1298 Kızlar merhaba grip oldum emziriyorum doktor aferin forte yazdı bir de gargara var mı kullanan ?
Turkceciniz1298 katipannne kullandım çok kötüydüm çünkü bebeği kucağıma alacak mecalim kalmamıştı. Çok şükür bir şey olmadı o dönemi öyle atlattık emzirmeye devam etmiştim.