Oğlum 15 aylık yaklasık 2 aydır guzelce evde yuruyor kosuyor kalkıyor kendi kendine gayet iyi düşmüyor ama ayakkabksını gydirdiğim zaman dışarda yurutmeye kalktıgım zaman yurumuyor ağlıyor ayakda durmak istemıyor direk oturuyor neden olabılır ne yapmam lazım ayakkbısıda gayet rahat vicconun sanırım ayakkabıyı istemıyor nasıl alıştırırım