30 aylık bir oğlum 7 aylık bir kızım var işimi gücümü bırakıp sadece annelik yapmak istedim ve yapıyorum ama artık çıldırmış haldeyim oğlum ile baş edemiyorum sabır bırakmadı ne uyku uyutuyor ne rahat bi lokma yedirtiyor diğer bebeğimi bile uyutmama müsade etmiyor cinnet gecirecek hale geldim gerçekten sabahın 7 sinde başlıyorum peşinde dolanmaya gece 12 e kadar 2 ay önce sabah 9 akşam 9 kendi kendine uyuyan çocuk gitti yerine hiç uyumak istemeyen canavar geldi resmen gücüm yetmiyor artık yardım edecek kimsem de yok ya nasıl davrandıysam ne yaptı isem düzelmiyor tersine daha da beni delirtiyor zorla uyutmaya çalışıyorum artık kundak yapıp zor uyutuyorum ne yapacağım bilmiyorum eline geçen her şeyi kırıyor döküyor sürekli etrafında olamıyorum kardeşi de var mutfakta dolapları döküyor eline geçeni kırıyor sürekli bağırıyor diğer çocugum da uyumuyor onun yüzünden ne yapayım Allah askına bişey söyleyin kreşe gidiyor zaten 3 aydır bu ay fiyatları yükseldi die memlekete kaynanama gönderdim oğlumu kaynanam 3. Günde geri gönderdi bakamadı ay bası yine kreşe başlayacak ama benim derdim oğlumun düzelmesi yaramazlıklarını uyku düzenini nasıl düzeltebilirim bu şekilde gerçekten devam edemiyorum bazen yemin olsun artık ya kendimi öldürtmek yada terk edip gitmek istiyorum boş boş konuşacak duyar kasacaklar yazmasın ne çektiğimi bir ben biliyorum artık psikolojim dayanmıyor beden gücüm zaten kalmadı