Merhaba hanımlar oğlum 7 buçuk aylık kabız bir türlü düzelmiyor ek gıda doğru düzgün veremiyorum sürekli kabız diye verdiklerim de zaten hep bağırsak çalıştırıcı sebzeler 10 gün kabız oldu lavman yaptık düzeldi şimdi tekrar kabız fitil yapıyoruz fitili geri atıyor afedersiniz ama çok zorlanıyo taş gibi yapıyo probiyotik şurup zeytinyağı herşeyi yapıyorum gün kurusu desen ama nafile bir fikir de sizden almak istiyorum