Gamzesizgamze Kızım iki yaşında saçları çok seyrek. Küçükken kazıt dediler ona inanmadığım için yaptırmadım. Ama gerçekten az şu an. Herhangi bi doğal formül kullanan var mı?
Burcu011 Gamzesizgamze ben kızımın saçına saç bakım yağı sürüyorum Bimden yada a101 den almıştım baya işe yarıyor
Derinkusum Ay valla benim koca da iki kere kazıdı razılığım olmadığı halde 4 aylıkken bir kesti birde 10 buçuk aylıkken yeni yani bişeye yarayacağını sanmıyorum ben ama gel gör ki laf anlatamadım genetik bence