Maral_sultan
benim bebeğim bu hafta sonu 3aylık oluyor. Bazen değişiklik olsa da, genelde saat 20:00 da mamasını içiyor saat 21:00 da artık uyuyor ve sabah 04:15 a kadar. Sonra meme ya da mama veriyorum tekrar uyuyor 7:30 da kalkıyor. Genel olarak uyku düzenimiz bu şekilde. Akşam olunca odada ışıklar kapanıyor, loş ışık açıyorum ve white noise koyuyorum azıcık kucağımda sırtını ovalayıp gözlerinde uyku görünce beşiye koyuyorum hafif sallıyorum ve fonda white noise çalıyor. Yavaş-yavaş uyuyor odadan çıkıyorum tamamen uyuması için. Ara-sıra ağlıyor uykuda yanına gidip beşiği azıcık sallıyorum ya da belini sıvazlıyorum ama asla kucağıma almıyor ve işığı açmıyorum.