Selamlar
bugün kızımın iki koltuk altında da pişik farkettim çok canım sıkıldı. Her gün yıkıyordum sadece 2 gün yıkamadım bugün farkettim 1-2 günlük bişey muhtemelen hiç ağlamıyordu farkedene kadar. Farkettikten sonra banyo yaptırıp kurulayıp mustela pişik kremi sürdüm gazlı bezle kapattım tenine sürtünme olmasın diye. Dokununca baya ağlıyor çok üzüldüm. Dün biraz kalın giyinmişti ya ondan oldu ya da banyoda iyi durulamadım mı acaba diye düşünüyorum. Ne iyi gelir acaba bi fikri olan var mı? Doktora götürmeye gerek var mı geçer mi pişik kremiyle. Yarın 4. Ay aşısı olcak aile hekimine göstercem.