Selam kızlar Didim de 7-12 haziran tarihleri arası otel rezervasyonu yaptırdık otel çalışanları o tarihlerde burası sıcak oluyor deniz sezonu açılmış oluyor diyerek almış bulunduk hem daha uygun olduğu için o tarihlerde nasıl sizce o tarihlerde orası denize girilebilir mi yoksa ileri bir tarihe aldıralım mı rezervasyonu 🙏🏻🙏🏻