koltuk altımda ceviz süyüklüğü kadar bir şişlik var ve çok ağrıyor kolumu hareket ettiremiyorum çok canım acıyor 6 aylık bir oğlum var onunla da doğru düzgün ilgilenemiyorum avıdan yatsam yatamıyorum hareket etsem edemiyorum internetten baktım lenf bezi şişmesi yazıyor hastaneye gidicem ama ranrevu yok alamadım başına gelen ya da bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz 🥺