Elizzzzz2022 doktorunuzu dinleyin bence, illa ki bildiği bir şey vardır. Benim okuduğum yazıda ihtimalden bahsediyordu, kesin olan bir durum değil. Tıkanıklık da sıkıntılı bir durum, ben elle açamasam kullanmaya devam edecektim mecburen. Her hafta aynı şeyle uğraşmak çok sıkıntı, ağrısı acısı da cabası. Bir de ayçiçek lesitini var sanırım, o daha güvenli. Bir araştırın isterseniz.