Dermin Kızlar 5 gun önce sezaryan doğum yaptım dikişlerin başladığı ve bittiği yer çok kötu yanıyor nasıl anlatsam sanki etimi yırtıyorlar sizde de oldumu ve yattığım yerden kalkamıyorum çok ağrım oluyor bu ağrılar nezaman geçer 😢
Ipekcankar Dermin 3 gun sonra hic biseyiniz kalmayacak. Ben de 5.gunumde nasil gecicek diyordum, 2 3 gun sonra sifir aci vardi. 10.gun hic bisey yoktu merak etmeyin.
startown Dermin ağrılarınız çok normal ama yanma beni şüphelendirdi açıkcası.ameliyat yerinde sıcaklık şişme akıntı varmı. Birde içiniz rahat etmezse hemen gidip gösterin en azından emin olursunuz çok geçmiş olsun❤️