elcn4139 Aventin alıstırma bardaklarından almalımıyım sizce gereklimi?? Kasık hariç içemiyor. Bardaklada denedım cok bogazında kalıyor
Suu123 elcn4139 30 ml lik biberonlsr var çok memnumjm ben iki başlığı var hem biberon başlığı hem de suluk başlığı. Tavsiye ederim. Fiyatı da ucuz. Alıştırma bardağı alan yakınım memnun olmadığını söylemişti
hellomom Ben munchkin marka 360 derece mucize bardaktan almıştım. 7 aylık flndı heralde kullanmaya başladığımızda. Çok işime yaradı. Büyük hala kafası olmadan altını bardak olarak kullandığından küçüğe de aldım bir tane. Zamanı gelince ona da kullanacağım.
Hazalperisi elcn4139 bütün herşeyi denedim içmedi bebek sularındn çıkan başlığı şişesine takıyorum kana kana içiyor 😂😂
Deletedmom6262 elcn4139 ben alıştırma bardağı alcam aventin iyi değilmiş akitirmis postlarda arama yap
Hulyaemirasim elcn4139 ufacik biberonlar var su icirilen uclari 3 delikli onla veriyordum bebekken sonra buyuynce pipetli suluk pipetli bardak aldim onlardan iciiyor simdi
Mnksehsn elcn4139 bizim içtiğimiz su bardaklarindan içiyor vallahi. Biberon kullanmadı diye bende nasıl verecem diye düşünmüştüm 6 aylıkken çay bardagiyla verdim sonra bizden büyük bardaklari gördükçe onlardan istedi şuan 13 aylık hala onlarla içiyor. Alıştı yani. Aslında daha kolay olur sizin için deneyebilirsiniz çocukta kabul ederse tabi
Esra17 elcn4139 we baby suluk almıştım dişler çıkınca kopardılar 9 aylıkken we baby pipetli suluk aldım hemen alıştılar iciyolar valla cok pahalı bişey alma derim
1balkizannesi elcn4139 biberonlar diş yapısını bozuyor diyr biliyorum. Biz https://ty.gl/ndibbm3exb bunu kullanıyoruz. Tabi 30a aldk 50 olmuş.✨💙☺️
madrefelice Normal bardakla içiriyorum ben ilk zamanlar öksürüyordu ama alıştı artık 7 aylık kızım bardağa alışmasını tercih ettim ben
buradanbiratligecti elcn4139 ilk once biberonla verıyordum . Sonra doymamaya basladı suya . Kahve yanı bardakla verıyorum hem su cok olup bogazına kacmıyor hemde yavas yavas bardak kullanmayı ogrendı