Eşimle korona olduk ve cumartesi günü yasağımız kalktı bir hafta evde çift maske ile durduk 4 aylık bebeğimiz var ona bulaşmasın diye çok dikkat ettik ve bulaşmadı diye düşünüyorum yani pek belirtisi olmadı şükür.. şimdi maske takmaya hala devam ediyoruz normale ne zaman döndünüz covid bitince çıkartalım mi maskeleri ne yapalım bugün 9.gun🤔