Aslında herşey gayet iyi gidiyordu bebeğim emiyordu 15 günlükken dr bebeğin aç olduğunu sarılık başlangıcı olduğunu mama takviyesi yapıp sarılığı atlatmamızı söyledi 2-3 günde atlattık şükür bebeğim yine emiyordu haftada 2-3 kez çok ağlama krizlerinde mama verdim ve bebeğim 2 ay 15 günlük memeyi istemiyor geceleri uykuluyken emiyodu şimdi onu da emmiyo emzirme danışmanı geldi eve 3 gün boyunca saatlerce uğraştı kadın ama bebeğim çok inatçı tutmadı naptıysak kadın helallik ala ala gitti beni teselli etmeye çalıştı sütünü sağ ver her bebek emerek büyümüyo mamayla beslenip gayet sağlıklı bebekler var sen herşeyi yaptın için rahat olsn vs gibi evet sadece meme emmeyen benim bebeğim değildi ve çok zorladık artık çocuk da travma kalıcak diye korktum çünkü nasıl ağlıyo memeyi teklif ettiğimizde şuan 10-15 gündür emmiyo sütümü sağıp veriyorum tabiki yetmiyo mamada emiyo hatta daha çok mama emiyo nr kadar düşünmek istemesemde bu konu beni çok üzüyo emmemesine çok üzülüyorum daha çok küçük endişeleniyorum uzun oldu kbakmayın içimi dökmek istedim sadece belki benimle aynı olanlar vardır 😔