Kızlar dün 9. Ay kontrolümüz vardı. Menenjit aşısı için görüştük. Bu ay tatile çıkma ihtimalimiz var o sebebple isterseniz bu ay değil 10. Ay da yapılsın dedi. Menectrayı 10 ve 15 . Ayda bexseroyu 11 ve 13. Ayda yaptırın dedi bir de bu menectranın muadili varmış nimerix bu da tek doz13. Aydaymış. Kafam çok karıştı tek doz mu yoksa iki doz mu yaptırayım diye🤷♀️ Sizler hangisini yaptırdınız