alvisinannesi affınıza sıgınarak soyluyorum ama cok kotu
asla anlam veremıyorum bebeklere boyle elbıse uretılmesı bıle yanlıs yanı
onun yerıne beyaz bı tsort altına pembe tutu gıydırın cpk daha guzel olur
kadınsı seyler uretmeye ne öantıkla baslamıslar acaba cok ılgınc