Kızamık aşısı olacaktık, yumurta yedirin dediler. Yedirdik ama yüzü kızarıyor yedikten sonra. Şimdi alerji testi yaptırsanız daha iyi olur dediler. Ama ben istemiyorum ufacık bebek yani hırpalanacak zaten bulunduğum şehirde de yok. Kafam çok karıştı…