Maviii30 çok önemli bir konu aslında dikkat etmek gerçekten annelik benim bebeğimde öyleydi sonra 6 aya kadar böyle çevre hep yok bebek solak o bu dedi içim rahat Etmes doktora götürdüm.. Doktor evet dedi bir seçim var ama bakalım neden Norolojiye Fizyoterapitse yönlerdirdi.Tabi bütün makaleleri okudum ben bebeklerin 2 yaşından önce seçme gibi bir
eğilim yokmuş. İyiki de götürdüm şuan bir yaşında ve hala kontorülmde yürümeye başladı hala gözüm sol kolunda dengede nasıl duracağımda şükür şuan kullanıyor ama Fizyoterapitsten aldığım bilgileri hergün uyguladım..Noroloji olarakta ilaç verdiler uyku ilacı ile film çekilecekti şüphe olmasın diye ama benim kızım uyumadı.Anestezi içinse çok küçük o yüzden takip edip çalıştırdım hep.Şükürler olsun şuan için maşallah diyorum..