Mavisanasi bence hiç korkmamalısın bende 9. Ay kontrolüne götürdüm doktora söyledim biz bu ayda desteksiz oturuyor mu ona bakıyoruz dedi ve oturuyordu be hemen emekledi sonra ayağı kalktı tutunup sıralama yaptı bir yasına gırdı yürümüyor ama yakında yürür endişelenmiyorum sırayla yavaş yavaş olur takma kafana