Selam arkadaşlar bebeğim 1 yaşında ben hamile olduğumu öğrendim rabbim vermiş şükür ediyorum ama iki çocuğa nasıl bakarım nasıl eğitimine katkı sağlarım vakit ayırabilirim çevremde yakınlarımda yok bu durumlardan dolayı çok sevinemiyorum biraz duygusuz hissediyorum kendimi ve üzülüyorum hissiyatım yok benle aynı durumda olan var mı ? Destek mi almalıyım? Dertleşmek ve belki yardımcı olan birleri çıkar diye yazıyorum 😔