uleErenTozkoparan [bilinmeyen] bizdede iltihap şişme felan olmadı soracam hemşireye bidahaki aydada bilen soran varsa öğrenmiş oluruz ama bildiğim tutmuyo değil ama öyle olunca daha iyi tutuyormuş 🤷♀️
Mehtaptvz [bilinmeyen] 4.ayinda kızarıklık vardi 5.ayinda verem aşısı yeri daha belirgin oldu sisti icin dolu sivilce gibi tabir edebilirim kac aylik bebeginiz bilmiyorm ama 4-5 ay gibi olusur
Elifsu [bilinmeyen] ay ilerledikçe belirginleşiyor. Başta iz olmuyor yavaş yavaş belirginleşiyor. İltihap ve döküntü olması 6-7 ayı bulur.
YagmurunAnnesi Elifsu Agriyor mu acaba iltihap olunca 😑 Yani asi vurulunca ayri aci cekiyorlar. Bir de aylar sonra mi acisini cekiyorlar. 😲
SemaOnur [bilinmeyen] Bizim daha yeni yeni olusuyor iz 3 bucuk ayligiz suan 5 aylikken falan sisme itihap falan oluyormus
Uzram SemaOnur bende aynı durumdayim 4 ay 26 günluk zar zor içiyorum kuzum bebek sma kullaniyorum. Hipp icmedi. Simdi baby goat aldim onunda bayat bi kokusu var anlayamadım normal mi
Obsesifk YagmurunAnnesi bizim öyle olduğunda kıyafet değiştirmek eziyet olmuştu resmen kollara gelince çok ağlıyordu
Obsesifk [bilinmeyen] iz olmasada tutar onu doktora sor bence arkadaşlarını dinleme bizim 3-4 arası oldu iltihap aktı iki kere şimdi kabuk bağladı NaimeYilmaz
Pinardefne [bilinmeyen] bnm kız dört aylık şuan yeni yeni kabuklando su toplaması gibi oldu hemen olmuyo sanırım
Gizemir [bilinmeyen] canım biz şuan 3 ay 22 günlüguz daha yeni asi yeri kabardı bana da tutmamış olabilir demişlerdi ebemiz ilk yaparken tuttu ama belirtisi yine olacak dedi 8 gün sonra yeni asimiz var daha yeni belirtileri başladı siz düşünün