17 aylık ikizlerim var küvez sürecimiz olsu kızım hiç emmedi oğlum emiyordu birkaçgündür de bir kere iki dk emiyor oynuyor ucuyla ısırmaya başladı göğsümde hafif acı başladı sanırım emmeyi bırakıcak tecrübeli anneler mastit gibi biley olur muyum bu saatten sonra ilaçlamı kesmem gerekir sütümü