Sanırım atak haftasındayız geçen hafta kucağımda huzurla uyuyan bir bebisim vardı 4 gündür tanıyamıyorum kızımı 😪 gündüz uykuları kısaydı ama şimdi de gece uykuları bitti hiç uyumuyor 10 dk sonra uyaniyor. Oynarken bir şeyi yok iş uyumaya emmeye gelince bağırıyor ağlıyor. Bugün avm nin ortasında eşimle battaniyenin içinde cocuk salladım ya bunu da yaptik 🤦🏻♀️ bir yere çıkamıyoruz yarın doktora gideceğim artık belki bir hastalığı var ben anlamıyorum. Sırtım uyuşuyor, belim ağrıyor yemek bile yiyemiyorum vaktim yok. Eşim işe gitsin istemiyorum o derece ☹ biri bana bu günler geçici desin. 2 ay 19 günlük su anda