Bizde yeni yaptırdık sünneti cuma günü.2 aylık bebeğim.Bizi almadılar yanına bebeği tek aldılar.Yapilirken hiç aglamamis.Lokal anestezi ile yaptılar onun etkisi geçtiğinde baya ağladı tabi 2 saat sonra fln etkisi geçti.Agri kesici verdim.Gece huzursuz du .Ertesi sabahta huzursuzluk devam etti biraz.Sonra normale döndü.Krem verdi doktor sabah akşam onu sürüyoruz.Bir hafta sonrada kontrole gelin dedi.Biraz kızarık ve sis di yavaş yavaş iniyor gibi.