Sedaydogdu Arkadaşlar bugün 50 günlük bebeğimi dışarı çıkardım ilk defa tabi soğuktu hava ama yine de bi dışarının havasını alsın istedik eve geldiğimizden beri yanakları ısınmıyor acaba üşütmüş olabilir mi
Neslihan-55 Sedaydogdu ateşini ölçün vücut sıcaklığına bakın genelde üşürler kendilerini ısıtamazlar sen ısıt ateşine bak normalse eğer sen kucağına al ısıt
ikizinAnnesi Sedaydogdu bebegin usudugu yanaktan degil de döş denen yerden gidi alti gerdan goguse dogru ben oyle biliyorum