ikizinAnnesi bizde de sağ gözde şaşılık başladı. Rop muayenesine gittiğimiz de henüz erken ilerleyen zamanda düzelmezse tedavi uygulanır dedi. Hiç üzülmeyin dermansız dert wermesin rabbim. Ne badireler atlattılar bizim çocuklarımız. Tek şaşılık olsun da başka hastalık olmasın. Tedavisi var sonuçta gerekirse gözlük kullanırlar bizimkilerde. Bak herkes yaşamaz derken kucağımda benim evladım o ble yetiyor