Yigit27_ cemaykutay hemen banyo yaptırabilirsiniz sadece 2. Ayda vurulan verem aşısından dolayı 3 gün banyo yapmak yasaktı
Bulutbebek Yigit27_ canım sen aşı yağtırdıysan bişey sorabilir miyim 4. Ay aşısının ne gibi sıkıntısı oluyo acaba
Yigit27_ Bulutbebek canım bi sıkıntı yaşamadım ben huzursuzluk yapmadı çok şükür hafif ateş olur gibi oldu üstünü ince giydirdim biraz da calpol verdim geçti
Jelibon Bulutbebek canım ben de 2 gün önce yaptırdım ateşi 37.6 oldu calpol verdim. 6 saat sonra yine 37.5 oldu yine verdim bir daha gerek olmadı şükür.
babyboydoruk Aşıdan 24saat sonra banyo yaptıra bilirsiniz aşıdan hemen sonra banyo yaptırılmaz bizim doktorumuz bunu her seferinde aşıyı vurduktan sonra özellikle söylüyor yaptırmayın kesinlikle diye. Ve bu her aşı için geçerli.