-erCansu- Birbebekkkbircicek onun ph si bebeklere uygun zaten kaynatacaksanız okdr para vermeye getek yok içme suyunu kaynatın (ben ilk su verirken kaynatmıştım sonra bi süre bebek suyusonra damacana 😅
Almondeyed Birbebekkkbircicek bebek suyu ne kız ilk defa duyuyorum 😁 ilk zaman kendi içtiğimiz suyu kaynatıp soğutup bebeğe verirdik ama büyüdükçe bıraktık alışsın😁
Burcinisp Birbebekkkbircicek hatta ben bebek suyu falan da almadım ☺️ Tamamiyle pazarlama taktiği 😁 cam damacana kullanıyorum ben. Alışsın. Sonra çok hassas oluyorlar
Tecrubelianne Birbebekkkbircicek ben kaynatiyodum daha saglikli doktorlarla boyle tavsiye ediyor ozellikle bobrek bagirsak mide sorunlari varsa
Prensesimmmm1 Birbebekkkbircicek bence eskiden musluk suyu kullanıyorlarmis kaynatiyolarmis. Ben 1-2 kaynattm bebek suyunu ama genelde kaynatmiyorum
Deletedmom5455451 Bebek suları uzun süre raflarda duruyor hiç gerek yok normsl hazır su kullanın yada kaynatın soğutun