Kızım 36+0 da dünyaya geldi ve 4 ay 21 günlük oldu şimdi. Bir ay evvel kan tahlilinde HGB değeri 10,6 çıktı. Dört gündür doktorumuzun önerisiyle ( bebeğimde süt alerjisi olduğu için) Ferrum kullanmaya başladık. Kullandığımız günden bu yana karnından sürekli sesler geliyor, normalde günde bir kez maksimum iki kez kaka yaparken şimdi 3-4 kez kaka yapıyor ishal gibi ve sancısı oluyor. Zaten bir haftadır emzirirken başını geriye atıyordu aniden sancı giriyor gibi. Şimdi daha sık oldu. Bir yandan da sürekli eli ağzında salyalı. Diş mi çıkarıyor, reflüsü mü var yoksa kan damlası mı çok etkiledi anlamadım. Çok uzun anlattım belki kusura bakmayın. Benzer şikayetler yaşayan annelerimiz oldu mu acaba? Kan damlası ishal yapar mı