ilosasell Dimitrina_kovaceva [url=https://www.hizliresim.com/g6rf744] [img]https://i.hizliresim.com/g6rf744.jpg[/img][/url] Link olmuştur inşallah
Aalya Dimitrina_kovaceva kullanımı hafifliği kolay ama çok dandik bir sey. Sürerken iki ayakların arasında kalıyor o kısmı dar çarpacak gibi oluyor.kaldırıma çıkarken çok zor cıkarılıyor. Dönüşleri vs de begenmedim.düz giderken bile sağa doğru cekıyor tekerler . Dedigim gibi çok dandik geldi bana
benaslindayohum Dimitrina_kovaceva buyur https://www.hepsiburada.com/baby2go-2012-eko-baston-bebek-arabasi---gri-p-HBV00000S6BBP?magaza=Kargolagelsin&url_src=and-product-detail Benim aklima bu baya yatti 9 aylik kızım
BARTUMOM Sumeyyebaglan bu markada favorilerim arasındaydı kullanmış birinden duymak iyi oldu rahatlıkla alabilirim
PortakalliKahve Dimitrina_kovaceva joie brisk lx kullanan bir arkadaşım var aşırı memnun hafif,alt sepeti baya ağırlık kaldırıyormuş, yatar pozisyonu da varmış sanırım. Bende ilerde düşünebilirim, size de fikir olsun
benaslindayohum Dimitrina_kovaceva almadim daha calismaya baslayinca alicam yorumlari guzel baya icime sindi 😊