Kızlar merhaba kuzum on aylık anne sütü alıyor fakat sütüm aman aman çok değil yine de emziriyorum emdiği kadar kardır diyerek öncesinde biz anne sütü formül mama olarak gidiyorduk (doktor tavsiyesi ile sütüm yetersiz olduğundan) fakat bi zaman sonra formül mamayı da bıraktı kızım doktorumuz da kaşık mama ver 3 öğün o zaöan formül yerine dedi şimdi öncelik anne sütü sonra ek gıda mı daha önemli kaşık mama mı?