Busra17_18 Kızım 9 aylık sağlık ocağın da bıngıldağın kapandığını araştırma hastanesine getirmemizi söylediler. böyle bi ihtimalle karşılaştınız mı acaba arkadaş çok strese girdim
AlyaDeniz Busra17_18 benim kızımın 3 aylıkken kapandı kapanması enprmalmiş baş çevresi büyümeye devam ediyorsa hiç bor sıkıntı olmuyor her ay kontrole gidiyoruz Allaha şükür bişey olmadı sende sıkma canını kapanması normal ki bide seninki 9 aylıkken kapanmış bizimkisi 3 aylık olmadan kapandı
Asas Busra17_18 önemli olan bıngıldağın kapanması değil baş çevresinin büyümeye devam etmesidir . Mr çekilip bakılıyor başın içindeki sutürlar kapanmışnı diye kapanmadıusa sorun olmuyor . Baş büyümeye devam ediyor . Sutürlar kapanırsa müdahele ediliyor . Ama sanmıyorum sıkıntı olucağını belki mr bile istemez baş düzenli büyüyorsa
Denizsayar Busra17_18 benim oğlumun 40 aylıkken kapandı neyi erkenmis kafa yapısında büyüme yoksa bi sıkıntı yok demektir bizim çocuk doktorumuz bazı çocukların kemik yapısı güçlü oluyor ve erken kapanıyor dedi maşallah oğlum 7 aylık ve çok akıllı hiçbir sorunu yok
Busra17_18 AlyaDeniz ya sizin de baya erken kapanmış o zaman. sağlık ocağında anlattılar birşeyler beyin gelişemiyor vs falan diye üzüldüm randevu ayarladılar hatta cuma gününe
Ugggg AlyaDeniz benimkide 6 aylık bugün hemşire baktı biraz erken kapanmış falan dedi tam kapanmamis ama genede doktora götür dedi baş çevresi 43 cm dedi sanki yani baş cevresi normal anormal diye bişey demedi
Busra17_18 AlyaDeniz bununla alakalı hiçbirşey demediler ama kafa yapısı biraz uzun gibi arkası düz. normal dediler yapısı böyle demislerdi
Busra17_18 Asas çok teşekkür ederim keske böyle anlatsalar sabah sabah moralim alt-üst oldu doktor hemsire öyle deyince ameliyat olması gerekiyor beyin gelişmezse falan. telaşa girdiler birden bire
Busra17_18 Denizsayar içim rahatladı valla cocuk doktorumuz hiç öyle birşey demedi geçen ay kontroldeydik. şimdi deyince üzüldüm nete de yazmak istemedim malum orda ki bilgiler cok abartılı
Nebicimanne Busra17_18 su saglik ocaklari beni tuketti banada bingildak kuculmemis beyin gelisimeline bagli olarak kuculmeye baslamasi lazimdi dediler kac gun kendimi yedim cocugu gozlemledim reflekslerine filan baktim sonuc normalmis 🤷♀️ duzenli gittiginiz bi doktor varsa sadece onu dinleyin hele saglik ocaklarini asla asla asla dikkate almayin
Defnetostos Busra17_18 Erken kapanma risk ama telaş yapma . O sağlık ocagındakı hemşireler bilemiyor bana da 3 . Ayda bıngıldagı kapanmış dedi o salak hemşire . bi telaşla rutin kontrolünü olduğu doktorumuza danıştık öyle birden olacagını sanmıyorum getırın bakayım dedi .gittik hayır gayet normal seyrinde dedi. Yani üzme canını bi doktora götür
Busra17_18 Defnetostos valla cok sevindim sanki bitek bende oldu sandım hiç cevremde duymadığım için. üstelik özele gidiyoruz biz ozele gitmeyin deyip devlet hastanesinden randevu alıp verdiler bize
Meltem06 Busra17_18 geçenlerde birisi bahsetmişti, d vitamini fazlalılığından dolayı da erken kapanabiliyormuş, damlayı azaltmışlardı onda da. Bir sorun yine de, bir şey çıkmaz umarım 🙏🏼
Deletedmom143 Meltem06 d vitamini kemik gelişimiyle alakalıymış doktorlar bıngıldagın erken kapanmasında bi rolü olmadığını söylüyor sabahtan çok araştırdım 🤦♀️😊
Ozidem Busra17_18 3.5 aylıkkensaglık ocagı kapanmış dedi bir doktor bulduk dedi kapanmamış bakamamış onlar Allah evlatlarımıza saglık versin bende çok endişe etmiştim siz genede götürün inşallah bişeyi yoktur
MinikMucizemNil Kızım 8 aylık bizim de kapandı ama aylık ölçümlerde kafası büyümeye devam ediyor normal diyor doktor
Bebegim_ben Busra17_18 saglik ocağının helede hemsire ebenin birşey anladığı yok bana dedi çocuğa bakamamissin ne bu hali ki kızım doğali 15 gun olmuştu ki erken dogdu 11 gun kuvezde kaldi çıkalı olmus 4 gun kilo almamış durumu kotu dedi ağlaya ağlaya hastaneye gittim cocuk doktoru kızdı birşeyi yok zaten parmak kadar kuvezde kaldi erken dogdu 5 6 gündemi iyi olucak die hiç hic uzulme allahin izniyle hic bisi olmas
Busra17_18 Bebegim_ben evet biraz fazla telaşa veriyorlar insanin morali bozuluyor sabahtan beri düşünüyorum kendi doktorumuza goturcez birazdan insallah herşey normaldir
Busra17_18 omer12 evet düz ama ben yana döndürdüğüm zaman uykusundan uyanıyordu kolik bir bebek olunca bende uyusun yeter ki diye fazla dondurmedim ondan olabilir dediler