Babymaaama Artık bu mamayı aramaktan yoruldum yeni yıla girince stok sorunu kalmaz dediler yine bulamıyoruz hala bulamıyoruz yazımı görenler eğer bu mamanın satıldığı bir yer biliyorsanız çok acil lazım bana yazar mısınız?
Anne261 Babymaaama geçen yıl bende aynı sorunu yaşamıştım en son eczaneden mamaya benzer bisey almıştım size de tavsiye ederim.normal herhangi Bi mama alıp eczaneden aldığınızı içinden Bi çay kaşığı atıp karistiriyordum mamanin kıvamını koyu yapıyordu ar mamalar gibi
Babymaaama Anne261 dediğinizi anladım bende mamaya gaviscon ekliyorum ya da bebelac thickener ekleyince oluyor ama artık mamaları ayırt edebildiği için yemiyor bir tek bunu yiyor :(
Anne261 Babymaaama bak siz yazınca he bunlar dedim çok ilginç aslında bütün mamalarin tadı aynı ama ahh bu çocuklar işte ya illaki uğraşıyorsun maalesef kaç aylık bu arada
Anne261 Babymaaama bende 11 aylıkken yaşamıştım bu sorunu büyüdü die sütle cici bebe vermeye başlamıştım hiç te bisey olmadı sütle az da şu karıştırıyordum mama niyetine içiyordu zaten artık reflusu kalmamıştır ek gıdaya geçince azalıyor sanki her cocuk bir olmaz tabi de sizin fikriniz bence Bi sütte deneyin ilk tabakta kaşıkla karıştırıp verin yarısı süt yarısı şu cici bebeyi ezin deneyin bakalim