Ek gıdaya ne Zaman başladınız ben 2 aylık bebeğe birşeyler yediren anneler gördüm de sizler ne Zaman başladınız ek.gidaya bizde 3 ayligiz birşeyler yemek istiyor sürekli ilaç bile.kasikla verdiğimde kaşığı sürekli yalamak istiyor bende ufaktan birşey versem birşey oluurmu acaba yada ne verebilirim sizce doğrumu yanlismi