honeysmom Ay ne kadar iyi anlıyorum sizi. Benim kızım 7 aylık olmak üzere, doğru düzgün hiçbir yere çıkabilmişliğim yoktu 1 ay öncesine kadar. Nasıl ağlardı bebek arabasında, dışarı çıktığımızı görsün aman Allah. Hele ki bizim araçta. Normalde NORMAL BEBEKLER arabada uyur ve arabayı severler. Ben tövbe etmiştim onunla hiçbir yere gitmeyeceğim susana kadar diye. Öyle burnumdan geliyordu. 6 ay sosyal hayatı sıfırladım yani .Ama şimdi alıştı çok şükür artık dışarıyı da arabasını da normal arabayı da çok seviyor. İşin sırrı pes etmeyip çıkarmaya devam etmekte. Ben korkumdan pek çıkmadım ama yanlış yapmışım. Büyüdükçe geçiyor annesi dünyaya alışınca 😊