Bilimsel adı derealizasyon ya da depersonalizasyon olarak geçiyor. Birkaç gündür devam ediyor sanki rüyada yaşıyormusum hissi. Karşımdaki insanlar konuşuyor mesela algilayamiyorum ya da ben konuşuyorum ne dediğimi tam olarak bilmiyorum. Sanki o an rüyaymış gibi geliyor kopuk kopuk oluyor herşey. Bu kendiliğinden geçiyor mu acaba?