Kızlar ya bebeğim 4 aylık şuan 40 günlükken hastaneye yatmıştı 10 gün kaldı antibiyotik tedavisi gördü çıktık iyiydi aylık kontrölleri temiz çıkıyordu ama dün verdiğim idrarda yine lökosit çıktı😞o kadar da temiz bakıyorum sürekli banyo yaptırıyorum altını hiç bekletmiyorum niye yine oldu yaa bugün gidicem doktora sonuca internetten baktım ben gördüm