Yica LadyBugg çok az birsey veriyordum daha küçükken arada da veriyorum gazı barsa 9 aylık şu an. 30 ml kadar
Mimoza_cicegi LadyBugg 1 aylıkken rezened kimyonda verdim şükür olmadı birşey dört çay kaşığı falan veriyordum rahatlatyrdu
LadyBugg Brutal-Betty Melisammmmmm Gazı için bende vermek istiyorum. Ama 4.ayda ne kadar ml verilir onu bilemedim.
Melisammmmmm LadyBugg Ben 2 çay kaşığı veriyordum ilerleyen aylarda 3 yada 4 çay kaşığı veriyordum şimdi vermiyorum çok şükür bitti gaz sorunumuz