Dorukcugummm Hanımlar iyi akşamlar🙋♀️ Son 3 aydır adetim hep 1 hafta hatta 10 gün erken geliyor.Normalde gününde,en gec 1-2 gün erken olurdum.Nedeni ne olabilir🤷♀️
herseyguzelolacakk Dorukcugummm benimde aynı şekilde olmaya başladı. Ve bazen çok fazla geliyor bazende pet bile batmıyor. Bende anlamadım 😒
Dorukcugummm herseyguzelolacakk bebeginiz kac aylik?Benim oglum 17 aylik son 3 aya kadar sikıntı yoktu yeni yeni olmaya basladı
herseyguzelolacakk Dorukcugummm 20 aylık canım. Benimde bi süre normal gidiyo sonra düzen bozuluyo tekrar