Merhaba kızlar
2 ay 17 günlük bebeğim var.Doğduğundan beri sadece meme emen çocuk memeye çıldıran çocuk üç dört gündür emmek istemiyo kafasını çeviryor daha emme pozisyonuna getirince ortalığı yıkıyor.gun içinde de sürekli ağlıyor böyle hiç bir sebep yokken normalde yatirirdik bakinirdi donenceyi açardik ben Azda olsa işini yapardım şimdi daha kafası yere değdiği gibi ağlıyor hatta bazen kucakta bile ağlıyor sakinleşmiyor.ve bir kaç gündur kusmalarida arttı dolu dolu kusuyor.
Bunlar sizce meme reddi mı yoksa bir rahatsızlık mı bunları daha önce yaşayan var mı lütfen yardım edin fikir verin.
Doktora gidicem fakat eşim şu an gündüz çalışıyor geceye geçince ilk işimiz doktora gitmek..