Arkadaşlar dün yazamadım kızım ateşlendi gece 38 buçuga kadar acile gittik doktor calpol ver dedi 3 gün bekle düşmezse tahlil yaparız dedi neden olur ki biranda ateş gayet iyiydi gündüz buraya yazdığımda hissettim hafif ateş ama emin olamadım sonra zaten yükseldi