e1if Kızlar internette gördüm yatıştırıcı özelliği varmış Benim kızım da uykuya çok direniyor acaba verebilir miyim
isimsiz___ e1if ben veriyorum 2 aylıktan beri, çünkü ikizlerim var ve akşamları hiç durmuyorlar humana iyi geceler çayı veriyorum 50 cc birine 50 cc diğerine şuan 5 aylıklar
beyazcicek e1if bitki çayları 1 yaş altı bebeklere önerilmiyor diye biliyorum belki yanlıştır bilgili biri yardımcı olur inşallahh. Bebeğiniz hep mi uykuya direniyor yoksa dönemsel mi ?
e1if isimsiz___ ya süt ve süt ürünleri alerjisi olmasa bende verecektim iyi geceler çayı süt şekeri içerir diyor o yüzden veremiyoru m
e1if beyazcicek ya yine direniyordu uykuya ama bu kadar da değildi atak haftasında mı acaba nasıl hesaplanıyor bi baktım netten doğması gereken zaman falan hesap bi şeyler anlamadım yardım eder misin 💕
turkerg Valla benim oglum da uyumuyodu bu caylari denedim isime yaramadi. Vermesek keske ama insan tukeniyor. Zordaysaniz verin az bir sey olmaz bence