Keremduyguegemen Kizlar 10 aylık olucak kısmet olursa bebeğim ama hala dişimiz çıkmadı ..acaba böyle durumla karsilasan varmı ?normal deniliyor ama yaşından sonra incelemeye alıyorlarmis o durum nasıl oluyor acaba bilgilendirirmsnz?
Alaranaz Keremduyguegemen benim kızım da 1 yaşında dişi var dokununca hissediliyor ama hala patlamadı
Egebey Biz 10 aylığız hala bizimde yok ve normal bir süreç vitamin eksikliği yoksa doktorlar normal diyor
Egebey Keremduyguegemen d vitamin ile alakalı denmişti bana o etkilemez ama sorun yok elbet çıkarıcaklarü
Keremduyguegemen Alaranaz her çocuk farklı dmeek biriside bana 1bucuk yaşında çıkarmış demişti kızı için 🤔