Kızlar yanlış doğalgaz faturası ödeyen varmi aranızda ? Mobil bankacılıktan doğalgaz faturası ödedim abone numarasının bir rakamini yanlış yazmışım başkasının faturasını odemisim ben bizimkini ödedim sanıyorum bugün yeni fatura yazıldı alt kısımda eski borcu gördüm bankanın müşteri hizmetleri ni aradim bana odedigim faturanın dekontunu gönderdiler öyle anladım başkasının adı soyadı abone numarasının tek rakamı farkli sadece. Doğalgaz kurumunu aradım dilekçe yazım geri iadesini istiyorum diye dediler bugün yazicam mail olarak göndericem ama hemen işleme alinirmiki ne zaman geri dönerler bilgisi olan varmı iade yaparlarmi ya çok moralim bozuldu 😔😔