momma Canım ben 1çay kaşığı veriyordum bana doktor çok az dedi.
Bebem 8 buçuk kilo. Şırınga ile 5 ml dedi.
O da gözüme çok geldi benim. 3 ml verdim. Baktım etki ediyor devam ettim günde 3 kez.
Siz yine mutlaka sorun. Bir de calpol yeni olsun 1 ayı geçince etkisi azalıyor