balpetegimmmm Oğlum 9 aylık lazere gitmek istiyorum. Artık bıktım bu kıl tüy meselesinden. Ama kısmetse 2 yıl sonra bi daha anne olmak isterim. Lazere gitsem hamile kalınca yine aynısı gibi mi çıkıyor tüyler. Yoksa az mı çıkıyor. Tecrübeli annelerimiz var mı ?
EftelyaUmut balpetegimmmm kız bir 2 yıl geçsin dur hele 😇😇ama tek tük çıkıyor yine belki de hiç çıkmaz hormonlarla alakalı bir durum
[silindi] balpetegimmmm çıksa da çok az ve cansız tüyler . Zaten hamilelik olmasa da o cansız tüylenme hep kalıyor tamamen bitmiyor zaten yine ara ara attırmak lazım.
LadyBugg Ben gebelik öncesi gitmistim. Evet gebelikte tekrar cikiyor ama oyle aman aman bir tüylenme olmuyor az çıkıyor. Doğum sonrası 1 veya 2 kez gittiğinde birsey kalmıyor.