basaktpe12 Kızlar kanal tedavisinden geliyorum doktor narkoz aldığım icin 4saat emzirmememi istedi suan şişti göğüslerim acıdı bende sağdım 2biberon süt çıktı bunları dökmem mi gerek yazık boşa gitti
Alnalprdha basaktpe12 ben de bekleyeyim burda dis tedavisine başlamam gerekiyor ve bu durum yüzünden henüz başlamadım
Mavis34 Alnalprdha birkez tamamen göğsü boşaltmak gerekiyor demekki yeniden dolduğunda etkilemiyor narkoz
Alnalprdha Mavis34 başlamam lazım çünkü hayatımı çok etkiliyor dişlerim hep kokuyorum baslayamiyorum bu yüzden ya sağma makinesi almam lazim ama dimi