PelinleGunler Kızlar doğum yapalı 2.5 ay oldu bu aralar aşırı saçlarım dökülüyor. Sizler bu konuda ne yaptınız, neler kullandınız?
SailorMoon_ PelinleGunler Merhaba ek takviyeler kulkannıyorsanız mutlaka kullanın. Hamileyken kullanıldığı gibi demir hapı d vitamini omega 3 almaya devam ederseniz dökülme azalır. Aynı zamanda halsiz ve yorgunluk varsa vitamin eksikliğine bağlı oda kesilir