Nuk pipetli kullanıyoruz asla akıtma yapmıyor , çekişi zor değil bu aslında bebeğe bağlı ,pipetle içmeyi öğrendiyse rahatlıkla içer , ben önce öğrenmesi adına almıştım çünkü bardak zor olıyordu ve kendisinin içmesini istiyordum hep eline verdim keşfetmesi için iki üç günde öğrenip kullanmıştı , bu arada suyu az koymayın az olunca çekim gücü daha zor.