Feyyyzza Haftada 4 gün yatırıyor yatak döşek tansiyon degil bakıyorum. Neden böyle oluyor migren mi acaba diyorum. Migreni olanlar baş agrısına tedavi varmı? Yada kendi bulduğunuz bisey varmı?
Erdemir Feyyyzza sinüzit de olabilir canım abimin sinüzit çıktı bunun için hastaneye gitmem lazım ne neyin olduğu
oksitosin Feyyyzza başınızın tek tarafı ağrıyorsa migrendir, karanlık ve sessiz ortamda durmak iyi geliyor, bazı insanlarınkini tetikliyormuş ama bana Türk kahvesi de iyi geliyor büyük bir fincan içince.
Nurellllaaa Feyyyzza benimde garip ağrılarım oluyor sızlıyo batıyo çıkıyo zonkluyo falan norolojiye gittim 2 cm kist varmış ama zararsızmış doğuştan olurmuş agrıda yapmazmış su kistiymiş baş agrımın sebebide migrenmiş farklı şeylerde öğrenmiş oldum bi gitmek gerek vucudumuzda neler var allah bilir